Uniwersytet Wrocławski

REKRUTACJA

MENU

CHEMISTRY

I stopnia stacjonarne (w j. angielskim)

Opis kierunku:

What kind of studies
General chemistry will let you obtain extensive knowledge of chemistry. Thanks to lectures and laboratory classes, you will have the opportunity to gain vast knowledge of modern methods of chemical synthesis. You will also be acquainted with the state of the art physico-chemical methods, applied in the studies on the structure of compounds.
What do we offer
Graduates will be in possession of Bachelor’s degree in chemistry. The curriculum includes subjects of chemistry and related sciences, such as physical and chemical measurement methods.
After graduation
Having completed this specialization, you will be able to work in laboratories on modern equipment, and in companies that use modern technologies, as well as research institutions and diagnostic laboratories. Graduates can also work in various industries and at universities.

More details here.

Rekrutacja 2022/2023:

Warunkiem przyjęcia na studia jest:

a) posiadanie świadectwa uprawniającego do podjęcia studiów,

b) przedstawienie zaświadczenia potwierdzającego znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2 w skali Rady Europy. Potwierdzeniem znajomości języka angielskiego jest:

– zaświadczenie o ukończeniu kursu przygotowawczego do podjęcia kształcenia w języku angielskim wydane przez Studium Intensywnej Nauki Języka Angielskiego Uniwersytetu Wrocławskiego na poziomie B2,

– zaświadczenie o znajomości języka angielskiego na poziomie B2 wydane przez Studium Intensywnej Nauki Języka Angielskiego Uniwersytetu Wrocławskiego lub Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych Uniwersytetu Wrocławskiego,

– certyfikat językowy (np. FCE, TOEFL, IELTS 5,5 – 6,5, BEC Vantage)  lub inne równoważne międzynarodowe certyfikaty, honorowane przez Ministerstwo Edukacji i Nauki lub Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych UWr, wymienione w linku:

https://spnjo.uni.wroc.pl/uploads/Zwolnienie-z-lektoratu/cert_zwaln_en_20210517.pdf

Z obowiązku przedstawienia zaświadczenia potwierdzającego znajomość języka angielskiego zwolnieni są kandydaci:

– dla których język angielski był językiem wykładowym w ukończonej szkole średniej lub na ukończonych studiach,

– dla których język angielski jest językiem ojczystym,

– którzy zdali maturę z języka angielskiego na poziomie rozszerzonym co najmniej na 80%,

– którzy w trakcie studiów zdali egzamin z języka angielskiego na poziomie B2 i jest on wykazany w   suplemencie do dyplomu,

c) pozytywna formalna ocena aplikacji przez koordynatora wydziałowego (dotyczy tylko świadectwa uzyskanego za granicą).

 


 

(English version below)

L.p. ETAPY POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO terminy
I nabór
1 Rozpoczęcie rejestracji w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów – IRK

 

1 czerwca 2022

2 Ostatni dzień rejestracji i wnoszenia opłat rekrutacyjnych (decyduje data wykonania przelewu)

7 lipca 2022

 

3 Postępowanie rekrutacyjne/ konkurs świadectw, egzaminy, rozmowy kwalifikacyjne/

11, 12, 13, lipca 2022

 

4

Ogłoszenie listy osób zakwalifikowanych do przyjęcia na studia

(w systemie IRK na indywidualnym koncie kandydata)

14 lipca 2022

 

5

Przyjmowanie dokumentów  przez

Wydziałową Komisję Rekrutacyjną

(nie decyduje data stempla pocztowego)

15, 18, 19, 20 lipca 2022

 

6

Ogłoszenie listy przyjętych na studia

(w systemie IRK na indywidualnym koncie kandydata)

 

 

21 lipca 2022
II nabór (w ramach limitu wolnych miejsc)
1 Rozpoczęcie rejestracji w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów – IRK

27 lipca 2022

 

2 Ostatni dzień rejestracji i wnoszenia opłat rekrutacyjnych (decyduje data wykonania przelewu)

20 września 2022

 

3 Postępowanie rekrutacyjne/ konkurs świadectw, egzaminy, rozmowy kwalifikacyjne/

21 września 2022

 

 

4

Ogłoszenie listy osób zakwalifikowanych do przyjęcia na studia

(w systemie IRK na indywidualnym koncie kandydata)

22 września 2022

 

5

Przyjmowanie dokumentów  przez

Wydziałową Komisję Rekrutacyjną

(nie decyduje data stempla pocztowego)

23, 26 września 2022

 

6

Ogłoszenie listy przyjętych na studia

(w systemie IRK na indywidualnym koncie kandydata)

 

 

do 27 września 2022

 


 

No. Recruitment stages Dates
1st Round
1 Registration starts in the Online Application System – IRK 1 June 2022
2 Deadline for registration and payment 7 July 2022
3 Recruitment process – competition of certificates, exams, interviews. 11, 12, 13 July 2022
4 List of candidates qualified for studies available after logging on the private account in the IRK system 14 July 2022
5 Documents submission to the Faculty Recruitment Committee 15, 18, 19, 20 July 2022
6

Decision on acceptance/rejection available after logging on the private account in the IRK system

 

 

21 July 2022
2nd Round (within the limit of vacancies)
1 Registration starts in the Online Application System – IRK 27 July 2022
2 Last registration and payment day 20 September  2022
3 Recruitment process – competition of certificates, exams, interviews. 21 September  2022
4 List of candidates qualified for studies available after logging on the private account in the IRK system 22 September  2022
5 Documents submission to the Faculty Recruitment Committee 23, 26 September  2022
6

Decision on acceptance/rejection available after logging on the private account in the IRK system

 

 

to 27 September  2022

Dokumenty (English version below):

I. Kandydaci na studia I stopnia lub jednolite studia magisterskie (stacjonarne i niestacjonarne) znajdujący się na liście do przyjęcia (złóż dokumenty) są zobowiązani do dostarczenia, w terminach określonych w zakładce „Miejsce składania dokumentów”, następujących dokumentów:

  1. podania o przyjęcie na studia wydrukowanego z systemu IRK i podpisanego przez kandydata;
  2. kserokopii świadectwa dojrzałości wraz z oryginałem do wglądu, celem potwierdzenia zgodności przez Komisję Rekrutacyjną;
  3. w przypadku kandydatów z maturą międzynarodową 2021 oraz tegorocznych absolwentów szkół średnich zagranicznych – zaświadczenie ze szkoły, przetłumaczonego na język polski, o przystąpieniu do egzaminu maturalnego i jego wyniku;
  4. zaświadczenie o znajomości języka angielskiego co najmniej na poziomie B2 potwierdzona ważnym certyfikatem językowym  (FCE, TOEFL- 550, IELTS 5,5-6,0, BEC Vantage) lub inne równoważne międzynarodowe certyfikaty honorowane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych UWr. Z obowiązku przedstawienia wyników egzaminu zwolnieni są kandydaci, dla których język angielski był językiem wykładowym w szkole średniej lub na studiach, lub jest językiem ojczystym oraz ci, którzy maturę z języka angielskiego na poziomie rozszerzonym zdali co najmniej na 80%
  5. w przypadku kandydatów niepełnoletnich w chwili składania dokumentów  – oświadczenia rodziców/opiekunów prawnych (wzór oświadczenia rodziców/opiekunów prawnych). W przypadku złożenia oświadczenia przez jednego z rodziców, należy dołączyć skan aktu zgonu albo dokumentu o pozbawieniu praw rodzicielskich drugiego rodzica. W przypadku opiekunów należy załączyć również skan orzeczenia sądowego potwierdzającego status opiekuna.

Komisja Rekrutacyjna na wniosek zainteresowanego potwierdza złożenie kompletu dokumentów i na podstawie przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego oraz złożonych dokumentów ogłasza listy przyjętych.

Wszystkie dokumenty powinny być złożone (dostarczone) w miejscu, terminie i godzinach wskazanych w zakładce „Miejsce składania dokumentów”. Niedopełnienie tego obowiązku spowoduje nieprzyjęcie kandydata na studia.

Kandydat nie ma obowiązku składania dokumentów osobiście. W przypadku składania ich za pośrednictwem poczty lub kuriera wymagane jest notarialne poświadczenie kserokopii dokumentu, o którym mowa w pkt. 2. Dokumenty mogą również zostać doręczone przez osoby trzecie na podstawie pełnomocnictwa (wzór pełnomocnictwa) udzielonego przez kandydata lub przez złożenie notarialnie poświadczonych kserokopii dokumentu o którym mowa w pkt. 2.

Dokumenty muszą dotrzeć na uczelnię w terminie określonym w harmonogramie – decydująca jest data dostarczenia dokumentów, a nie data stempla pocztowego czy termin nadania przesyłki. Niedopełnienie obowiązku złożenia dokumentów na wyżej określonych zasadach spowoduje nieprzyjęcie kandydata na studia.

W przypadku rezygnacji z podjęcia studiów złożone dokumenty wydawane są na pisemny wniosek kandydata (wzór rezygnacji z podjęcia studiów) do rąk własnych, bądź upoważnionej przez niego osobie lub odesłane pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

II. Kandydaci legitymujący się wydanym za granicą świadectwem ukończenia szkoły średniej lub innym dokumentem uprawniającym do ubiegania się o przyjęcie na studia, znajdujący się na liście do przyjęcia, zobowiązani są do dostarczenia w terminach określonych w zakładce „Miejsce składania dokumentów”, następujących dokumentów: 

  1. podania o przyjęcie na studia wydrukowanego z systemu IRK i podpisanego przez kandydata;
  2. kserokopii zalegalizowanego lub opatrzonego apostille świadectwa lub innego dokumentu uprawniającego do ubiegania się o przyjęcie na studia wraz z oryginałem do wglądu celem potwierdzenia zgodności przez Komisję Rekrutacyjną;
  3. tłumaczenia na język polski dokumentów, o których mowa w pkt 2, wykonanego przez polskiego tłumacza przysięgłego;
  4. zaświadczenie o znajomości języka angielskiego co najmniej na poziomie B2 potwierdzona ważnym certyfikatem językowym  (FCE, TOEFL- 550, IELTS 5,5-6,0, BEC Vantage lub inne równoważne międzynarodowe certyfikaty honorowane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych UWr. Z obowiązku przedstawienia wyników egzaminu zwolnieni są kandydaci, dla których język angielski był językiem wykładowym w szkole średniej lub na studiach, lub jest językiem ojczystym oraz ci, którzy maturę z języka angielskiego na poziomie rozszerzonym zdali co najmniej na 80%;
  5. w przypadku kandydatów niepełnoletnich w chwili składania dokumentów  – oświadczenia rodziców/opiekunów prawnych (wzór oświadczenia rodziców/opiekunów prawnych). W przypadku złożenia oświadczenia przez jednego z rodziców, należy dołączyć skan aktu zgonu albo dokumentu o pozbawieniu praw rodzicielskich drugiego rodzica. W przypadku opiekunów należy załączyć również skan orzeczenia sądowego potwierdzającego status opiekuna.

*Kandydaci na studia legitymujący się świadectwem ukończenia szkoły średniej wydanym w:

  1. innych państwach niż państwa członkowskie Unii Europejskiej, państwa  członkowskie Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD), państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) tj.: z Australii, Austrii, Belgii, Bułgarii, Chile, Chin, Chorwacji, Cypru, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Irlandii, Islandii, Izraela, Japonii, Kanady, Korei, Lichtensteinu, Litwy, Luksemburga, Łotwy, Malty, Meksyku, Holandii, Niemiec, Norwegii, Nowej Zelandii, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Szwecji, Turcji, USA, Węgier, Wielkiej Brytanii, Włoch;
  2. państwach, z którymi Polska nie ma zawartych umów międzynarodowych o wzajemnym uznawaniu świadectw i dyplomów (lista zawartych przez Polskę umów międzynarodowych znajduje się na stronie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego)

zobowiązani są, poza dokumentami wymienionymi w pkt II, dodatkowo złożyć decyzję administracyjną, wydaną przez właściwego Kuratora Oświaty, o uznaniu świadectwa lub innego dokumentu wydanego za granicą za dokument uprawniający do ubiegania się o przyjęcie na studia wyższe w Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku braku takiego dokumentu, kandydat składa pisemne zobowiązanie do dostarczenia go w terminie nie dłuższym niż do końca pierwszego semestru studiów.

III. Cudzoziemcy oprócz dokumentów, o których mowa w pkt II składają dodatkowo:

1. kserokopię polisy ubezpieczeniowej na wypadek choroby na okres kształcenia w Polsce albo Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego albo kserokopii umowy z NFZ poświadczonej przez osobę przyjmującą dokumenty w Uniwersytecie Wrocławskim;

2. kserokopię dokumentu potwierdzającego możliwość podjęcia i odbywania studiów na zasadach o których mowa w art. 324 ust 2 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce wraz z oryginałem do wglądu celem potwierdzenia zgodności przez Komisję Rekrutacyjną;

Komisja Rekrutacyjna na wniosek zainteresowanego potwierdza złożenie kompletu dokumentów i na podstawie przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego oraz złożonych dokumentów ogłasza listy przyjętych.

Wszystkie dokumenty powinny być złożone (dostarczone) w miejscu, terminie i godzinach wskazanych w zakładce „Miejsce składania dokumentów”. Niedopełnienie tego obowiązku spowoduje nieprzyjęcie kandydata na studia.

Kandydat nie ma obowiązku składania dokumentów osobiście. W przypadku składania ich za pośrednictwem poczty lub kuriera wymagane jest notarialne poświadczenie kserokopii dokumentów, o których mowa w pkt II 2  oraz III. Dokumenty mogą również zostać doręczone przez osoby trzecie na podstawie pełnomocnictwa (wzór pełnomocnictwa) udzielonego przez kandydata lub przez złożenie notarialnie poświadczonych kserokopii dokumentów, o których mowa w pkt II 2 oraz III.

Dokumenty muszą dotrzeć na uczelnię w terminie określonym w harmonogramie – decydująca jest data dostarczenia dokumentów, a nie data stempla pocztowego czy termin nadania przesyłki. Niedopełnienie obowiązku złożenia dokumentów na wyżej określonych zasadach spowoduje nieprzyjęcie kandydata na studia.

W przypadku rezygnacji z podjęcia studiów złożone dokumenty wydawane są na pisemny wniosek kandydata (wzór rezygnacji z podjęcia studiów) do rąk własnych, bądź upoważnionej przez niego osobie lub odesłane pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Zdjęcie do Elektronicznej Legitymacji Studenckiej, które dołącza się w procesie rejestracji w systemie IRK powinno spełniać następujące wymogi:

  1. zdjęcie elektroniczne powinno być aktualne, kolorowe, o rozdzielczości 500 x 625 pikseli w formacie JPG,
  2. Zdjęcie powinno spełniać wymogi do dowodu osobistego tj.: bez nakrycia głowy, okularów z ciemnymi szkłami, głowa frontalnej z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy.
    Osoba z wrodzonymi lub nabytymi wadami narządu wzroku może załączyć fotografie przedstawiające osobę w okularach z ciemnymi szkłami, a osoba nosząca nakrycie głowy zgodnie z zasadami swojego wyznania – fotografię przedstawiającą osobę z nakryciem głowy.
    Dokumentem poświadczającym uprawnienie do załączonej fotografii przedstawiającej osobę w okularach z ciemnymi szkłami jest orzeczenie o stopniu niepełnosprawności osoby z powodu wrodzonej lub nabytej wady narządu wzroku, wydane zgodnie z przepisami o orzekaniu o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności.
    Dokumentem poświadczającym uprawnienie do załączonej fotografii przedstawiającej osobę w nakryciu głowy jest zaświadczenie o przynależności wyznaniowej.

Documents:

I. The candidates for the studies of the 1st cycle programme or the long-term Master’s degree studies (full-time and part-time programme), who are on the list for admission (submit documents) are obliged to provide the following documents within the time limits specified in the recruitment schedule:

  1. the admission application for studies printed from the IRK system and signed by the candidate;
  2. a copy of the high school graduation certificate [pol.“świadectwo dojrzałosci” –  direct translation – “maturity certificate”] in order to confirm compliance by the Recruitment Commission;
  3. In the case of the candidates with the International Baccalaureate Diploma 2019 and this year’s foreign secondary school graduates – a certificate from the school on taking the secondary school leaving [matura] exam, translated into Polish;
  4. a certificate of English at least at B2 level confirmed with a valid language certificate (FCE, TOEFL- 550, IELTS 5,5-6,0, BEC Vantage) or other equivalent international certificates respected by the Ministry of Science and Higher Education or the Foreign Language Study Centre of the University of Wrocław [pol.: Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych UWr]. These candidates are exempted from the obligation of presenting the exam results, for whom English was the language of instruction in the secondary school or on studies or [it is] their native language, as well as these, who passed English at extended level with at least 80% on the secondary school final examination [matura],

The Recruitment Commission, at the request of the person concerned, confirms submission of the set of documents and publishes the lists of admitted [students].

All documents should be submitted (delivered) in a place, date and time indicated in the schedule. Failing to meet this obligation will cause that a candidate will not be admitted to the studies. 

The candidate is not obliged to submit the documents in person. If you submit them by post or courier, it is required to notarially certify the copies of documents, referred to in the points 2. The documents can also be delivered by third persons on the basis of the power of attorney (the template of the power of attorney) granted by the candidate or by filing notarially certified copies of documents, referred to in the points 2.

The documents must be delivered at the university within the time limit specified in the schedule-the date of delivering the documents serves as proof and not the postmark date or the date of letter shipment. Failing to meet the obligation regarding submission of documents on the aforementioned principles, shall cause that a candidate will not be admitted to the studies.

If you resign from studies, the submitted documents will be given in person upon a written request of the candidate (the template of resignation from studies) or to a person authorised by him or her or sent back by post with acknowledgement of receipt.

II. The candidates who have the[general]certificate of secondary education issued abroad or another document authorising them to be admitted to studies, who are on the list for admission are obliged to provide the following documents within the time limits specified in the recruitment schedule:  

  1. the admission application for studies printed from the IRK system and signed by the candidate;
  2. a copy of the legalised or certified by apostille certificate or another document authorising to be admitted to studies together with the original for [its] review in order to confirm compliance by the Recruitment Commission;
  3. translation of the documents into Polish, referred to in the point 1, made by a Polish sworn translator;
  4. a certificate of English at least at B2 level confirmed with a valid language certificate (FCE, TOEFL- 550, IELTS 5,5-6,0, BEC Vantage or other equivalent international certificates respected by the Ministry of Science and Higher Education or the Foreign Language Study Centre of the University of Wrocław [pol.: Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych UWr]. These candidates are exempted from the obligation of presenting the exam results, for whom English was the language of instruction in the secondary school or on studies or [it is] their native language, as well as these, who passed English at extended level with at least 80% on the secondary school final examination [matura],

*The candidates, who have [general] certificate of secondary education issued in: 

  1. the other countries that the member states of the European Union, the member states of the Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD)., the member states of the European Free Trade Association (EFTA) i.e.: from Australia, Austria, Belgium, Bulgaria, Chile, China, Croatia, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Greece, Spain, Ireland, Island, Israel, Japan, Canada, Korea, Lichtenstein, Lithuania, Luxemburg, Latvia, Malta, Mexico, Holland, Germany, Norway, New Zealand, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Switzerland, Sweden, Turkey, USA, Hungary, Great Britain, Italy;
  2. the countries, with which Poland has not concluded the international contracts on mutual recognition of certificates and diplomas (the list of the international contracts concluded by Poland is on the website of the Ministry of Science and Higher Education)

Apart from the documents listed in the point II, they are also obliged to submit an administrative decision, issued by the proper School Superintendent, on recognition of a certificate or another document issued abroad as the document authorising eligibility for higher education. In the absence of such a document, the candidate submits a written obligation to deliver it within the time limit not longer than until the end of the first semester of the studies.

III. Apart from the documents referred to in the point II, the foreigners also submit: 

  1. a copy of the insurance policy against illness for the period of education in Poland or the European Health Insurance Card or a copy of the contract with the National Health Fund [pol. NFZ] certified by the University of Wroclaw;
  2. a copy of the document confirming eligibility to start and pursue studies on the principles , referred to in the art. 324 of the Act on Higher Education and Science together with the original  in order to confirm compliance by the Departmental Recruitment Commission;

The Recruitment Commission, at the request of the person concerned, confirms submission of the set of documents and publishes the lists of admitted [students].

All documents should be submitted (delivered) in a place, date and time indicated in the schedule. Failing to meet this obligation will cause that a candidate will not be admitted to the studies. 

The candidate is not obliged to submit the documents in person. If you submit them by post or courier, it is required to notarially certify the copies of documents, referred to in the points II 2, as well as III. The documents can also be delivered by third persons on the basis of the power of attorney (the template of the power of attorney) granted by the candidate or by filing notarially certified copies of documents, referred to in the points II 2, as well as III.

The documents must be delivered at the university within the time limit specified in the schedule-the date of delivering the documents serves as proof and not the postmark date or the date of letter shipment. Failing to meet the obligation regarding submission of documents on the aforementioned principles, shall cause that a candidate will not be admitted to the studies.

If you resign from studies, the submitted documents will be given in person upon a written request of the candidate (the template of resignation from studies) or to a person authorised by him or her or sent back by post with acknowledgement of receipt.

A photo to the Electronic Student ID, which is attached in the recruitment process in the IRK system should meet the following requirements: 

  1. an electronic photo should be valid, colourful, with the resolution of 500 x 625 pixels in the JPG format,
  2. The photo should meet the requirements regarding the identity document i.e.: bareheaded, without dark-lensed glasses, a head in frontal position with evenly lit face.
    The person with congenital or acquired vision defect can attach a photo presenting a person in dark-lensed glasses and a person wearing the headgear according to the principles of his or her religion – a photo presenting a person wearing the headgear.
    The document certifying the authorisation to the attached photo presenting a dark-lensed person is the certificate on the degree of disability due to congenital or acquired vision defect, issued in compliance with the provisions on determining disability and degree of disability.
    The certificate of religious affiliation is the document certifying entitlement to the attached photo presenting a person wearing the headgear.

Limit miejsc na stacjonarnych studiach I stopnia (licencjackich i inżynierskich) oraz jednolitych magisterskich w rekrutacji na rok 2022/2023 / Number of places for bachelor, engineering, and uniform master’s studies starting in the academic year 2022/2023

kierunek / Study programme łączny

limit / maximum number

2022

NOWA MATURA zdawana w 2002 r. oraz latach 2005-2022 STARA MATURA zdawana do 2004 r.     MATURA

ZAGRANICZNA

Polacy

CUDZOZIEMCY / FOREIGNERS limit minimalny / minimum number
ADMINISTRACJA 180 168 1 5 6 50
ANGLISTYKA 100 85 5 5 5 15
ARCHEOLOGIA 50 45 2 bez limitu / no limit 3 18
ASTRONOMIA 50 42 1 2 5 15
BB.A. BACHELOR OF BUSINESS AND ADMINISTRATION 150 75 75 15
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE 120 110 2 bez limitu / no limit 8 15
BIOLOGIA 80 72 2 3 3 12
BIOLOGIA CZŁOWIEKA 38 33 2 1 2 12
BIOTECHNOLOGIA 100 88 2 bez limitu / no limit 10 45
BIOTECHNOLOGY (w j. angielskim) 30 5 5 20 15
CHEMIA 144 132 4 4 4 15
CHEMIA MEDYCZNA 124 114 3 4 3 10
CHEMIA I TOKSYKOLOGIA SĄDOWA 49 43 3 1 2 10
CHEMISTRY (w j. angielskim) 24 4 20 8
CRIMINAL JUSTICE (w j. angielskim) 150 75 bez limitu / no limit 75 15
DYPLOMACJA EUROPEJSKA 75 68 2 bez limitu / no limit 5 15
DZIEDZICTWO KULTURY MATERIALNEJ – OCHRONA, PROMOCJA, GOSPODAROWANIE 90 84 3 bez limitu / no limit 3 15
DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA 90 80 3 bez limitu / no limit 7 20
EKONOMIA 150 138 1 5 6 50
ETNOLOGIA I ANTROPOLOGIA KULTUROWA 60 57 1 bez limitu / no limit 2 20
EUROPEAN CULTURES (w j. angielskim) 20 14 6 6
EUROPEISTYKA 60 53 2 bez limitu / no limit 5 12
FILOLOGIA CHORWACKA Z JĘZYKIEM SERBSKIM 45 40 3 bez limitu / no limit 2 10
FILOLOGIA CZESKA 45 38 3 bez limitu / no limit 4 10
FILOLOGIA FRANCUSKA 65 59 1 bez limitu / no limit 5 40
FILOLOGIA GERMAŃSKA 160 125 5 10 20 50
FILOLOGIA HISZPAŃSKA 55 49 1 bez limitu / no limit 5 40
FILOLOGIA INDYJSKA 18 16 1 bez limitu / no limit 1 7
FILOLOGIA KLASYCZNA 18 16 1 bez limitu / no limit 1 7
FILOLOGIA POLSKA 180 160 10 bez limitu / no limit 10 20
FILOLOGIA ROSYJSKA 95 85 5 bez limitu / no limit 5 20
FILOLOGIA UKRAIŃSKA 45 32 4 bez limitu / no limit 9 10
FILOZOFIA 60 56 2 bez limitu / no limit 2 12
FIZYKA 80 65 1 4 10 15
GENETYKA I BIOLOGIA EKSPERYMENTALNA 60 54 1 2 3 12
GEOGRAFIA 50 42 1 2 5 24
GEOLOGIA 70 61 2 5 2 15
GOSPODARKA PRZESTRZENNA 50 42 1 2 5 24
HISTORIA 150 142 5 bez limitu / no limit 3 20
HISTORIA SZTUKI 70 67 1 bez limitu / no limit 2 30
INDYWIDUALNE STUDIA INFORMATYCZNO-MATEMATYCZNE (ISIM) 30 27 1 1 1 7
INDYWIDUALNE STUDIA MIĘDZYOBSZAROWE 30 27 1 1 1
INFORMACJA NAUKOWA I BIBLIOTEKOZNAWSTWO 40 36 2 bez limitu / no limit 2 20
INFORMATYKA 160 153 1 1 5 20
INFORMATYKA STOSOWANA I SYSTEMY POMIAROWE 50 42 1 2 5 15
INŻYNIERIA GEOLOGICZNA 60 50 3 5 2 15
ITALIANISTYKA 27 23 1 bez limitu / no limit 3 20
JUDAISTYKA 40 33 3 bez limitu / no limit 4 16
KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA 80 70 3 bez limitu / no limit 7 20
KOREANISTYKA 18 16 1 bez limitu / no limit 1 18
KULTURA I PRAKTYKA TEKSTU: TWÓRCZE PISANIE I EDYTORSTWO 65 55 8 bez limitu / no limit 2 15
KULTUROZNAWSTWO 75 71 1 bez limitu / no limit 3 20
MATEMATYKA 200 187 3 5 5 20
MIKROBIOLOGIA 60 54 1 2 3 12
MILITARIOZNAWSTWO 25 20 3 bez limitu / no limit 2 20
MUZYKOLOGIA 40 35 4 bez limitu / no limit 1 20
NIDERLANDYSTYKA 75 70 3 bez limitu / no limit 2 40
OCHRONA ŚRODOWISKA 60 56 2 bez limitu / no limit 2 24
PEDAGOGIKA 150 148 1 bez limitu / no limit 1 20
PEDAGOGIKA PRZEDSZKOLNA I WCZESNOSZKOLNA 30 28 1 bez limitu / no limit 1 20
PEDAGOGIKA SPECJALNA 30 28 1 bez limitu / no limit 1 20
POLITOLOGIA 90 85 1 bez limitu / no limit 4 15
POLITOLOGIA (w j. angielskim) 30 5 25 5
PRACA SOCJALNA 72 68 3 bez limitu / no limit 1 15
PRAWO 200 188 1 5 6 50
PSYCHOLOGIA 100 94 2 1 3 40
PUBLIKOWANIE CYFROWE I SIECIOWE 70 65 2 bez limitu / no limit 3 20
SINOLOGIA 32 30 1 bez limitu / no limit 1 18
SOCJOLOGIA 96 88 2 bez limitu / no limit 6 15
SOCJOLOGIA EKONOMICZNA 80 74 2 bez limitu / no limit 4 15
SOCJOLOGIA GRUP DYSPOZYCYJNYCH 64 60 2 bez limitu / no limit 2 15
STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE 100 88 2 bez limitu / no limit 10 15
STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE SPECJ. GLOBAL STUDIES (w j. angielskim) 30 2 28 5
STUDIA ŚRÓDZIEMNOMORSKIE 50 48 1 bez limitu / no limit 1 18
TURYSTYKA 50 42 1 2 5 24
ZARZĄDZANIE MIGRACJAMI 60 53 2 bez limitu / no limit 5 15
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI SPOŁECZNYMI 100 95 1 bez limitu / no limit 4 15
ZARZĄDZANIE ŚRODOWISKIEM PRZYRODNICZYM 48 43 2 1 2 12
ZIELONA CHEMIA 50 44 2 2 2 15

kierunekroczna opłata dla Polaków i obywateli Unii Europejskiejroczna opłata dla pozostałych
chemistry pierwszego stopnia stacjonarne w języku angielskim2200 EUR3650 EUR (w pierwszym roku / first year); 3500 EUR (w kolejnych latach studiów / subsequent years)

Opłata dla obywatela Polski i Unii Europejskiej dotyczy także:

1/ obywatela państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji  Szwajcarskiej, Norwegii lub Islandii (państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym i członków ich rodzin, mieszkających na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

2/ cudzoziemca, któremu udzielono zezwolenia na pobyt stały, lub rezydenta długoterminowego Unii Europejskiej;

3/ cudzoziemca, któremu udzielono zezwolenia na pobyt czasowy w celu połączenia się z rodziną (art. 159 ust. 1 ustawy o cudzoziemcach);

4/ cudzoziemca, który posiada status uchodźcy nadany w Rzeczypospolitej Polskiej albo korzysta z ochrony czasowej albo ochrony uzupełniającej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

5/ posiadacza ważnej Karty Polaka lub osoby, której wydano decyzję w sprawie stwierdzenia polskiego pochodzenia;

6/ cudzoziemca będącego małżonkiem, wstępnym lub zstępnym (dzieckiem, wnukiem), obywatela Rzeczpospolitej Polskiej, mieszkającym na terytorium Polski.

Wysokość opłaty w PLN ustala się według średniego kursu złotego w stosunku do euro, ogłaszanego Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych, w roku dokonywania płatności.

 

Tuition fees for Polish and European Union citizens also apply to:

1/ foreigners – citizens of EU member states, Switzerland, Norway or Island (EFTA countries) – members of the European Economic Area and their families living in Poland;

2/ foreigners with resident permit or long-term residents of European Union;

3/ foreigners with temporary residence permit for family reunification;

4/ foreigners with refugee status granted in Poland or with temporary or subsidiary protection in Poland

5/ people with ‘Karta Polaka’ or with a proof of Polish origin;

6/ foreigner living in Poland and being a spouse, antecedent or descendant of a Polish citizen

The fee in PLN is determined according to the average PLN/EUR exchange rate, as published in the Regulation of the President of the Council of Ministers on the average PLN/EUR exchange rate for the year in which the payment is made.

(information about the exchange rate can also be found on the University’s BIP website: https://bip.uni.wroc.pl/516/288/sredni-kurs.html)

Obywatele polscy z polskim dokumentem uprawniającym do podjecia studiów (matura/ dyplom)Obywatele polscy z zagranicznym dokumentem uprawniającym do podjecia studiów (matura/ dyplom)Cudzoziemcy
miejsce:
nazwa miejsca np.. Instytut ... Ulica, nr budynku, miasto, sala / pokój
I nabór:
data: ……..
godzina: …..
II nabór:
data: ……..
godzina: …..
miejsce:
nazwa miejsca np.. Instytut ... Ulica, nr budynku, miasto, sala / pokój
I nabór:
data: ……..
godzina: …..
II nabór:
data: ……..
godzina: …..
miejsce:
nazwa miejsca np.. Instytut ... Ulica, nr budynku, miasto, sala / pokój
I nabór:
data: ……..
godzina: …..
II nabór:
data: ……..
godzina: …..

Uni.wroc.pl

adresdata i godzina Dokumenty przyjmuje Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna - decyduje data wpływu dokumentów na uczelnię a nie data stempla pocztowego
nazwa miejsca: np. instytut
ulica:
kod i miasto:
sala / pokój:
telefon: +48 …………
I nabór:
15, 18, 19, 20 lipca 2022 r; godz. ……….
II nabór:
23, 26 września 2022 r; godz. ……...

Uni.wroc.pl postępowanie rekrutacyjne.

International Candidates admission procedure

If you are international candidate (you don’t hold Polish citizenship) you should apply via IRC admission system. To apply for studies please create an online account on: http://international-applications.uni.wroc.pl/

While filling out online application you will have to attach following documents (scanned copies):

All candidates are required to pay the registration fee: €20.
Please note that student should cover all bank charges.
Bank details:

  • Payment should be made on the University’s account number:
  • Beneficiary’s Bank Name and Address : Santander Bank Polska 1 O/W-w Rynek 9/11, 50-950 Wrocław POLAND
  • SWIFT CODE: WBK PPL PP
  • Beneficiary’s Bank A/C No : PL57 1090 2398 0000 0001 0899 3964
  • Beneficiary’s Name and Address : University of Wrocław, Plac Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, POLAND
  • Remarks : tuition fee for Master/Bachelor program in English

Please check our application deadlines on: https://international.uni.wroc.pl/en/admission-full-degree-studies
To learn more about our offer, please visit our website:
https://international.uni.wroc.pl/en/admission-full-degree-studies

 

Don’t click the button “Rekrutuj” as it is for Polish Candidates only.

 

Warunkiem przyjęcia na studia obywateli polskich jest:

a) posiadanie świadectwa uprawniającego do podjęcia studiów,

b) przedstawienie zaświadczenia potwierdzającego znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2 w skali Rady Europy. Potwierdzeniem znajomości języka angielskiego jest:

– zaświadczenie o ukończeniu kursu przygotowawczego do podjęcia kształcenia w języku angielskim wydane przez Studium Intensywnej Nauki Języka Angielskiego Uniwersytetu Wrocławskiego na poziomie B2,

– zaświadczenie o znajomości języka angielskiego na poziomie B2 wydane przez Studium Intensywnej Nauki Języka Angielskiego Uniwersytetu Wrocławskiego lub Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych Uniwersytetu Wrocławskiego,

– certyfikat językowy (np. FCE, TOEFL, IELTS 5,5 – 6,5, BEC Vantage)  lub inne równoważne międzynarodowe certyfikaty, honorowane przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych UWr., wymienione w linku.

Z obowiązku przedstawienia zaświadczenia potwierdzającego znajomość języka angielskiego zwolnieni są kandydaci:

– dla których język angielski był językiem wykładowym w ukończonej szkole średniej lub na ukończonych studiach,

– dla których język angielski jest językiem ojczystym,

– którzy zdali maturę z języka angielskiego na poziomie rozszerzonym co najmniej na 80%,

– którzy w trakcie studiów zdali egzamin z języka angielskiego na poziomie B2 i jest on wykazany w suplemencie do dyplomu,

c) pozytywna formalna ocena aplikacji przez koordynatora wydziałowego (dotyczy tylko świadectwa uzyskanego za granicą).

Wydział Chemii / Faculty of Chemistry
ul. F. Joliot-Curie 14, 50-383 Wrocław
tel. +48 71 375 72 90, +48 71 375 72 91, +48 71 375 72 92
fax +48 71 375 74 20
dziekanat@chem.uni.wroc.pl

Sekretarz Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej / Secretary of the Faculty Admissions Committee

rekrutacja@chem.uni.wroc.pl
tel. + 48 71 375 73 54
tel. +48 695 650 883, tel. +48 721 121 654 (od 1 lipca 2022 r.)

For international candidates:
Katarzyna KRAWCZYK
Marta NOWAK
international@uwr.edu.pl

+48 71 3752877;  +48 71 3752864
Fax: +48 71 3752800

Przyjmowanie dokumentów przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną (nie decyduje data stempla pocztowego, tylko termin wpływu na uczelnię)
informacja zostanie podana w czerwcu 2022


Acceptance of documents by the Faculty Recruitment Committee (the date of delivery decides):

Rekrutacja na ten kierunek studiów odbywa się według zasad opisanych w zakładce: „CUDZOZIEMCY”.
Recruitment for this field of study is carried out according to the rules described in the tab: „FOREIGNERS”.