KONSULTING PRAWNY I GOSPODARCZY
II stopnia zaoczne - rekrutacja Uniwersytet Ekonomiczny
Opis kierunku:
Ten kierunek umożliwi Ci pogłębienie dotychczasowej wiedzy oraz zdobycie kwalifikacji w nowym obszarze. Dzięki współpracy Wydziału Prawa Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego z Wydziałem Zarządzania, Informatyki i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu zdobędziesz umiejętności analityczne i managerskie oraz specjalistyczną wiedzę prawną.
Plan studiów przewiduje proporcjonalne połączenie problematyki prawnej, administracyjnej i cywilnoprawnej z problematyką ekonomiczną, skoncentrowaną na zagadnieniach zarządzania biznesem i finansami czy rachunkowości. Tematyka zostanie dopełniona zestawem przedmiotów do indywidualnego wyboru. Absolwenci kierunku uzyskają wiedzę oraz doświadczenie w dziedzinie doradztwa prawnego i gospodarczego, prowadzenia biur i dokumentacji organizacyjnych, przygotowania regulacji wewnętrznych czy projektowania i wdrażania procedur w organizacji. Więcej znajdziesz w programie studiów.
Co po studiach
Wiedza i umiejętności, które nabędziesz na tych studiach, będą przydatne nie tylko w prowadzeniu własnej firmy czy działalności konsultingowej, ale także w administracji rządowej i samorządowej, szczególnie w segmentach związanych z działalnością podmiotów gospodarczych, publicznych i prywatnych. Umiejętności te są niezbędne do organizacji procedur zamówień publicznych oraz partnerstwa publiczno-prywatnego, a także w organach kontroli państwowej, rządowej i samorządowej.
Koła naukowe
Pamiętaj, że jako student UWr możesz się rozwijać we wszystkich kołach naukowych i organizacjach studenckich, które Cię interesują, niezależenie od kierunku studiów. Na naszej uczelni działa ponad 170 kół naukowych. Zobacz listę.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii.
Rekrutacja 2022/2023:
DYPLOM POLSKI
O przyjęcie na studia mogą ubiegać się absolwenci studiów licencjackich, inżynierskich i magisterskich dowolnego kierunku studiów. Przyjęcie nastąpi na podstawie rankingu, według oceny na dyplomie ukończenia studiów.
Rekrutację na studia przeprowadza Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.
DYPLOM UZYSKANY ZA GRANICĄ
O przyjęcie na studia drugiego stopnia mogą ubiegać się absolwenci studiów licencjackich, inżynierskich i magisterskich dowolnego kierunku studiów. Przyjęcie na studia nastąpi na podstawie złożonych dokumentów.
Rekrutację na studia przeprowadza Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.
HARMONOGRAM REKRUTACJI NA STUDIA
ETAPY POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO:
HARMONOGRAM
REKRUTACJI NA STUDIA NIESTACJONARNE DRUGIEGO STOPNIA ROZPOCZYNAJĄCE SIĘ W ROKU AKADEMICKIM 2022/2023 |
||
4 maja – 28 września 2022 r. |
Rejestracja Kandydatów w systemie elektronicznej rejestracji kandydatów –IRK Uniwersytetu Ekonomicznego |
W tym czasie należy utworzyć konto rekrutacyjne, uzupełnić wszystkie wymagane dane, wgrać zdjęcie elektroniczne, wybrać kierunek bądź kierunki studiów, wnieść opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł za każde zgłoszenie na kierunek. Indywidualny numer konta zostanie wygenerowany w systemie rekrutacyjnym. Opłata rekrutacyjna nie podlega zwrotowi. |
29 września 2022 r . |
Ostatni dzień wnoszenia opłat rekrutacyjnych |
Opłata musi zostać zaksięgowana na koncie Kandydata w systemie IRK przed złożeniem dokumentów w Komisji Rekrutacyjnej, co oznacza konieczność pilnego wykonania przelewu, szczególnie przez osoby zarejestrowane w ostatnim dniu rejestracji. Zgłoszenia na kierunek lub kierunki, za które nie zostaną wniesione opłaty, nie biorą udziału w rekrutacji. Opłata rekrutacyjna nie podlega zwrotowi.
|
1 lipca – 30 września 2022 r. do godz. 15.00 |
Składanie dokumentów w Komisji Rekrutacyjnej na Uniwersytecie Ekonomicznym |
Osoby zakwalifikowane powinny dostarczyć wymagane dokumenty osobiście lub przez osobę trzecią (na podstawie zwykłego upoważnienia), pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską. Podany termin, 30 września oznacza datę dostarczenia dokumentów do Komisji Rekrutacyjnej, a nie datę wysłania przesyłki.
|
30 września 2022 r.
godz. 16.00 |
Ogłoszenie wyników rekrutacji na indywidualnych kontach Kandydatów w systemie elektronicznej rejestracji kandydatów IRK Uniwersytetu Ekonomicznego
|
Zatwierdzenie list przyjętych na studia.
Zakończenie rekrutacji.
|
I. Kandydaci na studia II stopnia (stacjonarne i niestacjonarne) zobowiązani są do dostarczenia, w terminach określonych w zakładce „Miejsce składania dokumentów”, następujących dokumentów:
- podania o przyjęcie na studia wydrukowanego z systemu IRK i podpisanego przez kandydata;
- kserokopii dyplomu ukończenia studiów wraz z oryginałem do wglądu, celem potwierdzenia zgodności przez Komisję Rekrutacyjną lub zaświadczenia o ukończeniu studiów I stopnia, II stopnia lub jednolitych magisterskich;
- zaświadczenia o średniej ocen ze studiów (jeżeli jest wymagane);
Wszystkie dokumenty powinny być złożone (dostarczone) w miejscu, terminie i godzinach wskazanych w zakładce „Miejsce składania dokumentów”. Niedopełnienie tego obowiązku spowoduje nieprzyjęcie kandydata na studia.
Komisja Rekrutacyjna na wniosek zainteresowanego potwierdza złożenie kompletu dokumentów i na podstawie złożonych dokumentów oraz przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego, jeśli było prowadzone, ogłasza listę przyjętych.
Kandydat nie ma obowiązku składania dokumentów osobiście. W przypadku składania ich za pośrednictwem poczty lub kuriera wymagane jest notarialne poświadczenie kserokopii dokumentów, o których mowa w pkt. 2. Dokumenty mogą również zostać doręczone przez osoby trzecie na podstawie pełnomocnictwa (wzór pełnomocnictwa) udzielonego przez kandydata lub przez złożenie notarialnie poświadczonych kserokopii dokumentów, o których mowa w pkt. 2.
Dokumenty muszą dotrzeć na uczelnię w terminie określonym w harmonogramie – decydująca jest data dostarczenia dokumentów, a nie data stempla pocztowego czy termin nadania przesyłki. Niedopełnienie obowiązku złożenia dokumentów na wyżej określonych zasadach spowoduje nieprzyjęcie kandydata na studia.
W przypadku rezygnacji z podjęcia studiów złożone dokumenty wydawane są na pisemny wniosek kandydata (wzór rezygnacji z podjęcia studiów) do rąk własnych, bądź upoważnionej przez niego osobie lub odesłane pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
II. Kandydaci legitymujący się wydanym za granicą dyplomem lub innym dokumentem uprawniającym do ubiegania się o przyjęcie na studia, znajdujący się na liście do przyjęcia, zobowiązani są do dostarczenia w terminach określonych w zakładce „Miejsce składania dokumentów”, następujących dokumentów:
- podania o przyjęcie na studia wydrukowanego z systemu IRK i podpisanego przez kandydata;
- kserokopii zalegalizowanego lub opatrzonego apostille dyplomu lub innego dokumentu uprawniającego do ubiegania się o przyjęcie na studia wraz z oryginałem do wglądu celem potwierdzenia zgodności przez Komisję Rekrutacyjną;
- tłumaczenia na język polski dokumentów, o których mowa w pkt 2, wykonanego przez polskiego tłumacza przysięgłego;
III. Cudzoziemcy oprócz dokumentów, o których mowa w pkt II, składają dodatkowo:
1. zaświadczenie o znajomości języka polskiego, tj: (dotyczy kandydatów podejmujących studia w j. polskim)
a) potwierdzenie ukończenia rocznego kursu przygotowawczego do podjęcia nauki w języku polskim w jednostkach wyznaczonych przez ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego, lub
b) certyfikat znajomości języka polskiego wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego, lub
c) potwierdzenie ze Szkoły Języka Polskiego i Kultury dla Cudzoziemców Uniwersytetu Wrocławskiego, że przygotowanie oraz stopień znajomości języka polskiego kandydata pozwalają na podjęcie studiów w języku polskim,
2. kserokopię polisy ubezpieczeniowej na wypadek choroby na okres kształcenia w Polsce albo Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego albo kserokopii umowy z NFZ poświadczonej przez osobę przyjmującą dokumenty w Uniwersytecie Wrocławskim. W przypadku braku dokumentu na etapie rekrutacji dopuszcza się możliwość złożenia przez kandydata pisemnego zobowiązania do przedłożenia go w terminie późniejszym.
3. kserokopię dokumentu potwierdzającego możliwość podjęcia i odbywania studiów na zasadach o których mowa w art. 324ust 2 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce wraz z oryginałem do wglądu celem potwierdzenia zgodności przez Komisję Rekrutacyjną;
Wszystkie dokumenty powinny być złożone (dostarczone) w miejscu, terminie i godzinach wskazanych w zakładce „Miejsce składania dokumentów”. Niedopełnienie tego obowiązku spowoduje nieprzyjęcie kandydata na studia.
Komisja Rekrutacyjna na wniosek zainteresowanego potwierdza złożenie kompletu dokumentów i na podstawie złożonych dokumentów oraz przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego, jeśli było prowadzone, ogłasza listy przyjętych.
Kandydat nie ma obowiązku składania dokumentów osobiście. W przypadku składania ich za pośrednictwem poczty lub kuriera wymagane jest notarialne poświadczenie kserokopii dokumentów, o których mowa w pkt II 2 oraz III 2. Dokumenty mogą również zostać doręczone przez osoby trzecie na podstawie pełnomocnictwa (wzór pełnomocnictwa) udzielonego przez kandydata lub przez złożenie notarialnie poświadczonych kserokopii dokumentów, o których mowa w pkt II 2 oraz III 2.
Dokumenty muszą dotrzeć na uczelnię w terminie określonym w harmonogramie – decydująca jest data dostarczenia dokumentów, a nie data stempla pocztowego czy termin nadania przesyłki. Niedopełnienie obowiązku złożenia dokumentów na wyżej określonych zasadach spowoduje nieprzyjęcie kandydata na studia.
W przypadku rezygnacji z podjęcia studiów złożone dokumenty wydawane są na pisemny wniosek kandydata (wzór rezygnacji z podjęcia studiów) do rąk własnych, bądź upoważnionej przez niego osobie lub odesłane pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Zdjęcie do Elektronicznej Legitymacji Studenckiej, które dołącza się w procesie rejestracji w systemie IRK powinno spełniać następujące wymogi:
- zdjęcie elektroniczne powinno być aktualne, kolorowe, o rozdzielczości 500 x 625 pikseli w formacie JPG,
- Zdjęcie powinno spełniać wymogi do dowodu osobistego tj.: bez nakrycia głowy, okularów z ciemnymi szkłami, głowa frontalnej z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy.
Osoba z wrodzonymi lub nabytymi wadami narządu wzroku może załączyć fotografie przedstawiające osobę w okularach z ciemnymi szkłami, a osoba nosząca nakrycie głowy zgodnie z zasadami swojego wyznania – fotografię przedstawiającą osobę z nakryciem głowy.
Dokumentem poświadczającym uprawnienie do załączonej fotografii przedstawiającej osobę w okularach z ciemnymi szkłami jest orzeczenie o stopniu niepełnosprawności osoby z powodu wrodzonej lub nabytej wady narządu wzroku, wydane zgodnie z przepisami o orzekaniu o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności.
Dokumentem poświadczającym uprawnienie do załączonej fotografii przedstawiającej osobę w nakryciu głowy jest zaświadczenie o przynależności wyznaniowej.
Limit miejsc na zaocznych studiach II stopnia (magisterskich) w rekrutacji na rok 2022/2023
kierunek / Study programme | ŁĄCZNY limit 2022 / total number | Polacy z dyplomem polskim / Poles with Polish diploma |
Polacy z dyplomem zagranicznym / Poles with foreign diploma | CUDZOZIEMCY / FOREIGN STUDENTS | limit minimalny
/ minimum number |
---|---|---|---|---|---|
ADMINISTRACJA | 120 | 105 | 5 | 10 | 50 |
ANGLISTYKA | 60 | 50 | 5 | 5 | 15 |
BEZPIECZEŃSTWO MIĘDZYNARODOWE | 40 | 20 | 5 | 15 | 12 |
DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA | 50 | 35 | 7 | 8 | 15 |
DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA, specjalność JURNALISM AND SOCIAL COMMUNICATION (w j. angielskim) | 40 | 20 | 5 | 15 | 11 |
EKONOMIA | 120 | 105 | 5 | 10 | 35 |
FILOLOGIA POLSKA | 50 | 35 | 10 | 5 | 18 |
FILOLOGIA GERMAŃSKA | 70 | 60 | 5 | 5 | 10 |
FILOZOFIA | 25 | 15 | 5 | 5 | 8 |
HISTORIA | 30 | 24 | 3 | 3 | 15 |
KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA | 140 | 123 | 7 | 10 | 20 |
KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA, specjalność COMMUNICATION MANAGEMENT (w j. angielskim) | 40 | 20 | 5 | 15 | 11 |
KONSULTING PRAWNY I GOSPODARCZY | 100 | 90 | 5 | 5 | 60 |
KRYMINOLOGIA PRAWNICZA | 250 | 225 | 10 | 15 | 50 |
PEDAGOGIKA dla absolwentów kierunków pedagogicznych i nauczycielskich | 75 | 73 | 1 | 1 | 20 |
PEDAGOGIKA dla absolwentów kierunków niepedagogicznych i nienauczycielskich | 50 | 48 | 1 | 1 | 20 |
PUBLIKOWANIE CYFROWE I SIECIOWE | 30 | 26 | 2 | 2 | 30 |
STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE | 40 | 20 | 5 | 15 | 10 |
ZARZĄDZANIE BEZPIECZEŃSTWEM PAŃSTWA | 30 | 28 | 1 | 1 | 15 |
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI SPOŁECZNYMI | 30 | 28 | 1 | 1 | 15 |
kierunek | roczna opłata dla Polaków i obywateli Unii Europejskiej | roczna opłata dla pozostałych |
---|---|---|
konsulting prawny i gospodarczy drugiego stopnia zaoczne | 7400 PLN | 7400 PLN |
Zasady rekrutacji 2022/2023
O przyjęcie na studia drugiego stopnia mogą ubiegać się absolwenci studiów licencjackich, inżynierskich i magisterskich dowolnego kierunku studiów. Przyjęcie na studia nastąpi na podstawie złożonych dokumentów.
Potwierdzenie znajomości języka
Kandydaci na studia prowadzone w języku polskim zobowiązani są do przedstawienia zaświadczenia potwierdzającego znajomość języka polskiego minimum na poziomie B1.
Potwierdzeniem znajomości języka polskiego jest:
- zaświadczenie o ukończeniu kursu przygotowawczego do podjęcia kształcenia w języku polskim w jednostkach wyznaczonych przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego;
- certyfikat znajomości języka polskiego wydany przez Państwową Komisję do spraw Poświadczania znajomości Języka Polskiego jako Obcego;
- zaświadczenie wydane przez Szkołę Języka Polskiego i Kultury dla Cudzoziemców Uniwersytetu Wrocławskiego.
Zwolnieni z konieczności przedstawienia zaświadczenia potwierdzającego znajomość języka polskiego minimum na poziomie B1 są stypendyści Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej (NAWA) oraz kandydaci posiadający:
- zezwolenie na pobyt stały;
- Kartę Polaka;
- świadectwo dojrzałości wydane w polskim systemie oświaty;
- dyplom ukończenia studiów wyższych w polskim języku wykładowym.
Dokumenty wymagane przy rekrutacji
- podanie wydrukowane z IRK
- paszport lub dowód tożsamości (dotyczy obywateli Unii Europejskiej) (kserokopia i oryginał do wglądu)
- dyplom ukończenia studiów (kserokopia i oryginał do wglądu)
- apostille lub legalizacja dyplomu zagranicznego wydanego poza granicami Polski
- tłumaczenie przysięgłe wszystkich dokumentów sporządzonych w języku innym niż język polski
- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego
- kserokopia polisy ubezpieczeniowej na wypadek choroby na okres kształcenia w Polsce albo Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego albo kserokopia umowy z NFZ . W przypadku braku wymienionych wyżej dokumentów na etapie rekrutacji dopuszcza się możliwość złożenia przez kandydata zobowiązania do przedłożenia tych dokumentów w terminie późniejszym
- decyzja o przyznaniu stypendium – w przypadku kandydatów kierowanych na studia np. przez NAWA
Opłaty za kształcenie na studiach niestacjonarnych
Wysokość czesnego jest różna w zależności od kierunku studiów i można ją sprawdzić na www.rekrutacja.uni.wroc.pl pod wybranym kierunkiem w zakładce „opłaty”.
REJESTRACJA NA STUDIA ODBYWA SIĘ NA UNIWERSYTECIE EKONOMICZNYM
Uniwersytet Ekonomiczny
Biuro Rekrutacji
ul. Komandorska 118/ 120, bud. Z, pok. 007
godziny otwarcie biura:
pn – pt: 9.00 – 14.00
sob: 9.00 – 12.00
tel. +48 71 368 09 82
e-mail: rekrutacja@ue.wroc.pl – pytania dotyczące zasad rekrutacji
e-mail: enrolment@ue.wroc.pl – pytania dotyczące zasad rekrutacji cudzoziemców
Termin i miejsce składania dokumentów na Uniwersytecie Ekonomicznym:
1.07 – 30.09.2022 r.
poniedziałek – piątek godz. 9:00-14:00
sobota godz. 9:00-12:00
UNIWERSYTET EKONOMICZNY we WROCŁAWIU ul. Komandorska 118/120, budynek Z,
parter, pokój 003
WYKAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD KANDYDATÓW:
- Wygenerowana z systemu i podpisana ANKIETA OSOBOWA KANDYDATA;
- Wygenerowane z systemu i podpisane przez Kandydata PODANIE O PRZYJĘCIE NA STUDIA;
- Wygenerowane z systemu i podpisane Ślubowanie;
- Wygenerowane z systemu i podpisane Oświadczenie studenta o zapoznaniu się i akceptacji warunków odpłatności za studia w UEW;
- Oryginalny odpis dyplomu ukończenia studiów (do wglądu) oraz jego Suplement tylko w przypadku, gdy stanowi część B dyplomu; *)
- Jedna aktualna fotografia o wymiarach 3,5 cm x 4,5 cm, zgodna z wymogami obowiązującymi przy wydawaniu dowodów osobistych, podpisana przez Kandydata;
- Dowód osobisty do wglądu w celu weryfikacji danych osobowych. W przypadku składania dokumentów przez osobę trzecią lub wysyłanych poczta Kandydat zobowiązany jest okazać swój dowód osobisty przy pierwszej wizycie w Dziekanacie;
- Potwierdzenie wniesienia opłaty rekrutacyjnej (85 zł).
*) Do czasu uzyskania oryginału dyplomu kandydat może posłużyć się wydanym w dziekanacie zaświadczeniem o zdanym egzaminie dyplomowym. Oryginał/odpis dyplomu ( do wglądu) oraz kserokopię należy dostarczyć zgodnie z harmonogramem rekrutacji