Uniwersytet Wrocławski

REKRUTACJA

MENU

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI SPOŁECZNYMI

I stopnia zaoczne

Opis kierunku:

Sprawdź również:

Ten interdyscyplinarny kierunek jest odpowiedzią na rosnącą na świecie potrzebę realizacji projektów społecznych. Poznasz na nim sposoby diagnozowania problemów społecznych, ich profesjonalnego rozwiązywania oraz kształtowania postaw obywatelskich.

Zarządzanie Projektami Społecznymi to kierunek, który przygotuje Cię do sprawnego funkcjonowania w różnych sferach życia społecznego. Kierunek ten jest naszą najnowszą propozycją, inspirowaną rosnącą w świecie popularnością studiów w zakresie kształtowania postaw i kreatywności obywatelskiej oraz zarządzania projektami społecznymi. Wypełnia on lukę na polskim rynku edukacyjnym. Dotychczas w skali kraju zagadnienia związane z zarządzaniem projektami społecznymi podejmowane były jedynie fragmentarycznie, w ramach innych kierunków studiów, tymczasem uczelnie z kręgu anglosaskiego, szczególnie w Australii, Kanadzie i USA, od wielu lat oferują tego typu kierunki studiów (civic engagement).

W 2018 roku Fundacja Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego przyznała kierunkowi Certyfikat „Studia z przyszłością” i Laur Innowacji.

 Nasz program studiów kładzie silny nacisk na profesjonalną wiedzę, praktyczne umiejętności i kompetencje społeczne. Są one niezbędne we współczesnych czasach. Dzięki naszym studiom będziesz przygotowany sprawnego zarządzania projektami społecznymi wszędzie tam, gdzie będziesz realizował swoje cele życiowe i zawodowe: w bezpośrednim otoczeniu, w skali lokalnej, krajowej i otoczeniu międzynarodowym. Jako absolwent będziesz potrafił diagnozować zjawiska i procesy niosące ze sobą różne problemy społeczne, posiądziesz umiejętność planowania i opracowywania projektów społecznych, służących rozwiązywaniu tych problemów, będziesz potrafił kształtować dobre relacje międzyludzkie jako podstawę kapitału społecznego, który z kolei warunkuje efektywność zbiorowych działań społecznych. Nauczysz się także motywować ludzi – współpracowników do podejmowania różnych form aktywności publicznej, a także posiądziesz umiejętność realizacji projektów społecznych, politycznych i ekonomicznych.

Twoim atutem na rynku pracy będzie dobre przygotowanie do efektywnego pełnienia różnych ról w instytucjach rządowych i samorządowych, organizacjach społecznych, kulturalnych i edukacyjnych, krajowych i lokalnych mediach, partiach politycznych, związkach zawodowych, organizacjach biznesu i przedsiębiorstwach.

W trakcie studiów będziesz mógł wybrać interesujące Cię przedmioty, dzięki którym poszerzysz wiedzę m.in. w zakresie marketingu, public relations, organizacji pozarządowych, społeczności lokalnych, komunikowania czy praw człowieka. Podkreślić należy, że znaczna część zajęć realizowana jest w formie konwersatoryjnej i warsztatowej, co wzmacnia ich praktyczny wymiar.

Zależnie od preferencji możesz zrealizować semestr nauki na zagranicznej lub polskiej uczelni w ramach programów wymiany akademickiej (Erasmus+, CEEPUS, MOST).

Nasz budynek jest dostępny dla osób z niepełnosprawnościami, dysponuje salami wyposażonymi w sprzęt multimedialny i pracownią komputerową. Jesteśmy przygotowani do profesjonalnej realizacji zajęć w trybie stacjonarnym, a gdy jest taka potrzeba – również zdalnym i hybrydowym.

Co po studiach

Jako absolwent znajdziesz pracę m.in. jako funkcjonariusz publiczny, działacz organizacji pozarządowych, przedsiębiorca, dziennikarz i pracownik w roli eksperta i menadżera projektów społecznych. Będziesz mógł pełnić różne role w grupach społecznych, organizacjach i instytucjach publicznych: instytucjach rządowych i samorządowych, partiach politycznych, związkach zawodowych, organizacjach III sektora, instytucjach kulturalnych i edukacyjnych, krajowych, regionalnych i lokalnych mediach, organizacjach biznesu i przedsiębiorstwach.

Koła naukowe

Swoje zainteresowania poszerzysz w prężnie działającym Kole Naukowym Zarządzania Projektami Społecznymi. Pamiętaj, że jako student UWr możesz się rozwijać we wszystkich kołach naukowych i organizacjach studenckich, które Cię interesują, niezależenie od kierunku studiów. Na naszej uczelni działa ponad 170 kół naukowych. Zobacz listę.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Instytutu Politologii oraz Wydziału Nauk Społecznych.

Rekrutacja 2022/2023:

NOWA MATURA (zdawana w latach 2002, 2005–2022)

  • W postępowaniu rekrutacyjnym brane będą pod uwagę wyniki egzaminów maturalnych z trzech dowolnych przedmiotów zdawanych na egzaminie maturalnym w części pisemnej.
  • Jeśli egzamin z danego przedmiotu zdawany był na dwóch poziomach, pod uwagę brany będzie wynik korzystniejszy.

STARA MATURA (zdawana do 2004 roku włącznie)

Ranking sumy ocen z dwóch dowolnych pisemnych przedmiotów zdawanych na egzaminie dojrzałości w ramach ustalonego limitu przyjęć. Oceny przeliczane będą na punkty rekrutacyjne:

Skala 2-5: ocena dostateczna – 3 pkt.; ocena dobra – 4 pkt.; ocena bardzo dobra – 5 pkt.

Skala 1-6: ocena mierna – 2, 6 pkt.; ocena dostateczna – 3,2 pkt.; ocena dobra – 3,8 pkt.; ocena bardzo dobra – 4,4 pkt.; ocena celująca – 5 pkt.

Matura międzynarodowa

Kandydaci posiadający dyplom IB przyjmowani są na studia w ramach postępowania rekrutacyjnego dla kandydatów legitymujących się tzw. „nową maturą”. Dla potrzeb rankingu kandydaci, otrzymują punkty rekrutacyjne w liczbie równej maksymalnej ilości punktów przewidzianych w rekrutacji na dany kierunek studiów (N) pomnożonej przez względną liczbę punktów uzyskanych na dyplomie IB i podzielonej przez 45. Punkty rekrutacyjne = (N x liczba punktów na dyplomie IB)/45.

Matura dwujęzyczna

Kandydat, który zdał maturę dwujęzyczną z języka obcego otrzymuje w celu obliczenia punktów rekrutacyjnych maksymalną liczbę punktów za poziom podstawowy z języka obcego (100%), pomnożoną przez odpowiedni współczynnik określony w zasadach rekrutacji. Wynik egzaminu z języka obcego zdanego na poziomie dwujęzycznym jest przeliczany na wynik egzaminu z języka obcego na poziomie rozszerzonym przez pomnożenie przez 4/3 i zaokrąglenie do pełnego procenta, a następnie mnożony przez odpowiedni współczynnik określony w zasadach rekrutacji.

Matura zagraniczna

Przyjęcie na studia na podstawie załączonego w systemie IRK dokumentu uprawniającego do podjęcia studiów w kraju wydania.

 

 


 

L.p. ETAPY POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO terminy
 I nabór
1 Rozpoczęcie rejestracji w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów – IRKa 1 czerwca 2022
2

Ostatni dzień rejestracji i wnoszenia opłat rekrutacyjnych

(decyduje data wykonania przelewu)

15 września 2022
3 Postępowanie rekrutacyjnie /konkurs świadectw, egzaminy, rozmowy kwalifikacyjne/ 16 września 2022
4

Ogłoszenie listy osób zakwalifikowanych do przyjęcia na studia

(w systemie IRK na indywidualnym koncie kandydata)

19 września 2022
5

Przyjmowanie dokumentów  przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną

(nie decyduje data stempla pocztowego)

20, 21, 22  września 2022
6

Ogłoszenie listy przyjętych na studia

(w systemie IRK na indywidualnym koncie kandydata)

23 września 2022

I. Kandydaci na studia I stopnia lub jednolite studia magisterskie (stacjonarne i niestacjonarne) znajdujący się na liście do przyjęcia (złóż dokumenty) są zobowiązani do dostarczenia, w terminach określonych w zakładce „Miejsce składania dokumentów”, następujących dokumentów:

  1. podania o przyjęcie na studia wydrukowanego z systemu IRK i podpisanego przez kandydata;
  2. kserokopii świadectwa dojrzałości wraz z oryginałem do wglądu, celem potwierdzenia zgodności przez Komisję Rekrutacyjną;
  3. kserokopii zaświadczenia o nabytych uprawnieniach zwalniających z postępowania rekrutacyjnego wraz z oryginałem do wglądu, celem potwierdzenia zgodności przez Komisję Rekrutacyjną (dotyczy tylko laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych stopnia centralnego oraz laureatów konkursów ogólnopolskich uprawnionych do zwolnienia z postępowania rekrutacyjnego);
  4. w przypadku kandydatów z maturą międzynarodową 2022  – zaświadczenia ze szkoły o przystąpieniu do matury międzynarodowej i jej wyniku;
  5. w przypadku kandydatów niepełnoletnich w chwili składania dokumentów  – oświadczenia rodziców/opiekunów prawnych (wzór oświadczenia rodziców/opiekunów prawnych). W przypadku złożenia oświadczenia przez jednego z rodziców, należy dołączyć skan aktu zgonu albo dokumentu o pozbawieniu praw rodzicielskich drugiego rodzica. W przypadku opiekunów należy załączyć również skan orzeczenia sądowego potwierdzającego status opiekuna.

Komisja Rekrutacyjna na wniosek zainteresowanego potwierdza złożenie kompletu dokumentów i na podstawie przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego oraz złożonych dokumentów ogłasza listę przyjętych.

Wszystkie dokumenty powinny być złożone (dostarczone) w miejscu, terminie i godzinach wskazanych w zakładce „Miejsce składania dokumentów”. Niedopełnienie tego obowiązku spowoduje nieprzyjęcie kandydata na studia.

Kandydat nie ma obowiązku składania dokumentów osobiście. W przypadku składania ich za pośrednictwem poczty lub kuriera wymagane jest notarialne poświadczenie kserokopii dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3. Dokumenty mogą również zostać doręczone przez osoby trzecie na podstawie pełnomocnictwa (wzór pełnomocnictwa) udzielonego przez kandydata lub przez złożenie notarialnie poświadczonych kserokopii dokumentów o których mowa w pkt. 2 i 3.

Dokumenty muszą dotrzeć na uczelnię w terminie określonym w harmonogramie – decydująca jest data dostarczenia dokumentów, a nie data stempla pocztowego czy termin nadania przesyłki. Niedopełnienie obowiązku złożenia dokumentów na wyżej określonych zasadach spowoduje nieprzyjęcie kandydata na studia.

W przypadku rezygnacji z podjęcia studiów złożone dokumenty wydawane są na pisemny wniosek kandydata (wzór rezygnacji z podjęcia studiów) do rąk własnych, bądź upoważnionej przez niego osobie lub odesłane pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

II. Kandydaci legitymujący się wydanym za granicą świadectwem ukończenia szkoły średniej lub innym dokumentem uprawniającym do ubiegania się o przyjęcie na studia, znajdujący się na liście do przyjęcia, zobowiązani są do dostarczenia w terminach określonych w zakładce „Miejsce składania dokumentów”, następujących dokumentów: 

  1. podania o przyjęcie na studia wydrukowanego z systemu IRK i podpisanego przez kandydata;
  2. kserokopii zalegalizowanego lub opatrzonego apostille świadectwa lub innego dokumentu uprawniającego do ubiegania się o przyjęcie na studia wraz z oryginałem do wglądu celem potwierdzenia zgodności przez Komisję Rekrutacyjną*;
  3. tłumaczenia na język polski dokumentów, o których mowa w pkt 2, wykonanego przez polskiego tłumacza przysięgłego;

*Kandydaci na studia legitymujący się świadectwem ukończenia szkoły średniej wydanym w:

  1. innych państwach niż państwa członkowskie Unii Europejskiej, państwa  członkowskie Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD), państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) tj.: z Australii, Austrii, Belgii, Bułgarii, Chile, Chin, Chorwacji, Cypru, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Irlandii, Islandii, Izraela, Japonii, Kanady, Korei, Lichtensteinu, Litwy, Luksemburga, Łotwy, Malty, Meksyku, Holandii, Niemiec, Norwegii, Nowej Zelandii, Portugalii, Rumunii, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Szwecji, Turcji, USA, Węgier, Wielkiej Brytanii, Włoch;
  2. państwach, z którymi Polska nie ma zawartych umów międzynarodowych o wzajemnym uznawaniu świadectw i dyplomów (lista zawartych przez Polskę umów międzynarodowych znajduje się na stronie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego)

zobowiązani są, poza dokumentami wymienionymi w pkt II, dodatkowo złożyć decyzję administracyjną, wydaną przez właściwego Kuratora Oświaty, o uznaniu świadectwa lub innego dokumentu wydanego za granicą za dokument uprawniający do ubiegania się o przyjęcie na studia wyższe w Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku braku takiego dokumentu, kandydat składa pisemne zobowiązanie do dostarczenia go w terminie nie dłuższym niż do końca pierwszego semestru studiów.

III. Cudzoziemcy oprócz dokumentów, o których mowa w pkt II składają dodatkowo:

  1. zaświadczenie o znajomości języka polskiego, tj:
  1. potwierdzenie ukończenia rocznego kursu przygotowawczy do podjęcia nauki w języku polskim w jednostkach wyznaczonych przez ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego, lub
  2. certyfikat znajomości języka polskiego wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego, lub
  3. potwierdzenie ze Szkoły Języka Polskiego i Kultury dla Cudzoziemców Uniwersytetu Wrocławskiego, że przygotowanie oraz stopień znajomości języka polskiego kandydata pozwalają na podjęcie studiów w języku polskim,
  1. kserokopię polisy ubezpieczeniowej na wypadek choroby na okres kształcenia w Polsce albo Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego albo kserokopii umowy z NFZ poświadczonej przez osobę przyjmującą dokumenty w Uniwersytecie Wrocławskim. W przypadku braku dokumentu na etapie rekrutacji dopuszcza się możliwość złożenia przez kandydata pisemnego zobowiązania do przedłożenia go w terminie późniejszym;
  2. kserokopię dokumentu potwierdzającego możliwość podjęcia i odbywania studiów na zasadach o których mowa w art. 324 ust 2 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce wraz z oryginałem do wglądu celem potwierdzenia zgodności przez Komisję Rekrutacyjną;

Komisja Rekrutacyjna na wniosek zainteresowanego potwierdza złożenie kompletu dokumentów i na podstawie przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego oraz złożonych dokumentów ogłasza listy przyjętych.

Wszystkie dokumenty powinny być złożone (dostarczone) w miejscu, terminie i godzinach wskazanych w zakładce „Miejsce składania dokumentów”. Niedopełnienie tego obowiązku spowoduje nieprzyjęcie kandydata na studia.

Kandydat nie ma obowiązku składania dokumentów osobiście. W przypadku składania ich za pośrednictwem poczty lub kuriera wymagane jest notarialne poświadczenie kserokopii dokumentów, o których mowa w pkt II 2  oraz III 3. Dokumenty mogą również zostać doręczone przez osoby trzecie na podstawie pełnomocnictwa (wzór pełnomocnictwa) udzielonego przez kandydata lub przez złożenie notarialnie poświadczonych kserokopii dokumentów, o których mowa w pkt II 2 oraz III 3.

Dokumenty muszą dotrzeć na uczelnię w terminie określonym w harmonogramie – decydująca jest data dostarczenia dokumentów, a nie data stempla pocztowego czy termin nadania przesyłki. Niedopełnienie obowiązku złożenia dokumentów na wyżej określonych zasadach spowoduje nieprzyjęcie kandydata na studia.

W przypadku rezygnacji z podjęcia studiów złożone dokumenty wydawane są na pisemny wniosek kandydata (wzór rezygnacji z podjęcia studiów) do rąk własnych, bądź upoważnionej przez niego osobie lub odesłane pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Zdjęcie do Elektronicznej Legitymacji Studenckiej, które dołącza się w procesie rejestracji w systemie IRK powinno spełniać następujące wymogi:

  1. zdjęcie elektroniczne powinno być aktualne, kolorowe, o rozdzielczości 500 x 625 pikseli w formacie JPG,
  2. Zdjęcie powinno spełniać wymogi do dowodu osobistego tj.: bez nakrycia głowy, okularów z ciemnymi szkłami, głowa frontalnej z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy.
    Osoba z wrodzonymi lub nabytymi wadami narządu wzroku może załączyć fotografie przedstawiające osobę w okularach z ciemnymi szkłami, a osoba nosząca nakrycie głowy zgodnie z zasadami swojego wyznania – fotografię przedstawiającą osobę z nakryciem głowy.
    Dokumentem poświadczającym uprawnienie do załączonej fotografii przedstawiającej osobę w okularach z ciemnymi szkłami jest orzeczenie o stopniu niepełnosprawności osoby z powodu wrodzonej lub nabytej wady narządu wzroku, wydane zgodnie z przepisami o orzekaniu o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności.
    Dokumentem poświadczającym uprawnienie do załączonej fotografii przedstawiającej osobę w nakryciu głowy jest zaświadczenie o przynależności wyznaniowej.

Limit miejsc na zaocznych studiach I stopnia (licencjackich i inżynierskich) oraz jednolitych magisterskich w rekrutacji na rok 2022/2023

kierunek                  ŁĄCZNY limit 2022
NOWA MATURA zdawana w 2002 r. oraz latach 2005-2022 STARA MATURA zdawana do 2004 r.  MATURA ZAGRANICZNA

Polacy

CUDZOZIEMCY limit minimalny
ADMINISTRACJA 120 100 10 5 5 50
ANGLISTYKA 100 85 5 5 5 15
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE 60 57 2 bez limitu 1 10
DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA 90 75 10 bez limitu 5 20
EKONOMIA 150 100 30 15 5 35
FILOLOGIA GERMAŃSKA 100 60 25 10 5 15
FILOLOGIA POLSKA 45 25 15 bez limitu 5 18
FILOZOFIA 30 20 5 bez limitu 5 12
HISTORIA 35 27 6 bez limitu 2 15
KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA 160 135 15 bez limitu 10 20
KRYMINOLOGIA 350 300 30 15 5 50
PEDAGOGIKA 120 118 1 bez limitu 1 20
PEDAGOGIKA SPECJALNA 30 28 1 bez limitu 1 20
PEDAGOGIKA PRZEDSZKOLNA I WCZESNOSZKOLNA 30 28 1 bez limitu 1 20
PRAWO 250 200 35 10 5 50
PUBLIKOWANIE CYFROWE I SIECIOWE 40 33 5 bez limitu 2 30
STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE 65 58 2 bez limitu 5 12
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI SPOŁECZNYMI 30 25 4 bez limitu 1 15

kierunekroczna opłata dla Polaków i obywateli Unii Europejskiejroczna opłata dla pozostałych
zarządzanie projektami społecznymi pierwszego stopnia zaoczne4700 PLN 4700 PLN

Zasady rekrutacji 2022/2023

Rozmowa kwalifikacyjna z zakresu wiedzy o społeczeństwie i świecie współczesnym, mająca na celu sprawdzenie kompetencji kandydata do studiowania na kierunku zarządzania projektami społecznymi. Rozmowa punktowana w skali 2-5 punktów. Do pozytywnego zaliczenia rozmowy wymagane jest uzyskanie przynajmniej 3 punktów.

Termin i miejsce postępowania rekrutacyjnego

informacja zostanie podana w czerwcu 2022

Przyjmowanie dokumentów przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną (nie decyduje data stempla pocztowego, tylko termin wpływu na uczelnię)

informacja zostanie podana w czerwcu 2022

Potwierdzenie znajomości języka

Kandydaci na studia prowadzone w języku polskim zobowiązani są do przedstawienia zaświadczenia potwierdzającego znajomość języka polskiego minimum na poziomie B1.

Potwierdzeniem znajomości języka polskiego jest:

  • zaświadczenie o ukończeniu kursu przygotowawczego do podjęcia kształcenia w języku polskim w jednostkach wyznaczonych przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego;
  • certyfikat znajomości języka polskiego wydany przez Państwową Komisję do spraw Poświadczania znajomości Języka Polskiego jako Obcego;
  • zaświadczenie wydane przez Szkołę Języka Polskiego i Kultury dla Cudzoziemców Uniwersytetu Wrocławskiego.

Zwolnieni z konieczności przedstawienia zaświadczenia potwierdzającego znajomość języka polskiego minimum na poziomie B1 są stypendyści Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej (NAWA) oraz kandydaci posiadający:

  • zezwolenie na pobyt stały;
  • Kartę Polaka;
  • świadectwo dojrzałości wydane w polskim systemie oświaty;
  • dyplom ukończenia studiów wyższych w polskim języku wykładowym.

Dokumenty wymagane przy rekrutacji

  • podanie wydrukowane z IRK
  • świadectwo uprawniające do ubiegania się o przyjęcie na studia w Polsce (z mocy prawa – czyli bez poświadczania przez inne instytucje lub organy na terenie Polski, lub w wyniku postępowania administracyjnego kuratora oświaty)
  • apostille lub legalizacja dla świadectwa zagranicznego wydanego poza granicami Polski (nie dotyczy matur IB)
  • tłumaczenie przysięgłe wszystkich dokumentów sporządzonych w języku innym niż język polski
  • dokument potwierdzający znajomość języka polskiego
  • kserokopia polisy ubezpieczeniowej na wypadek choroby na okres kształcenia w Polsce albo Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego albo kserokopia umowy z NFZ . W przypadku braku wymienionych wyżej dokumentów na etapie rekrutacji dopuszcza się możliwość złożenia przez kandydata zobowiązania do przedłożenia tych dokumentów w terminie późniejszym
  • oświadczenia rodziców/opiekunów prawnych (dotyczy kandydatów niepełnoletnich) wzór oświadczenia
    W przypadku złożenia oświadczenia przez jednego z rodziców, należy dołączyć skan aktu zgonu albo dokumentu o pozbawieniu praw rodzicielskich drugiego rodzica. W przypadku opiekunów należy załączyć również skan orzeczenia sądowego potwierdzającego status opiekuna
  • decyzja o przyznaniu stypendium – w przypadku kandydatów kierowanych na studia np. przez NAWA

Opłaty za kształcenie na studiach niestacjonarnych

Wysokość czesnego jest różna w zależności od kierunku studiów i można ją sprawdzić www.rekrutacja.uni.wroc.pl pod wybranym kierunkiem w zakładce „opłaty”.

 

Wydział Nauk Społecznych
Koszarowa 3, 51-149 Wrocław
tel. +48 71 375 50 59

Sekretarze Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej

tel. +48 71 375 50 59, tel. +48 71 326 10 05
marcin.kozierski@uwr.edu.pl
tel. +48 71 375 50 62
tomasz.grzybek@uwr.edu.pl

Przyjmowanie dokumentów przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną (nie decyduje data stempla pocztowego, tylko termin wpływu na uczelnię)

informacja zostanie podana w czerwcu 2022

Rekrutacja dla obywateli Ukrainy, którzy przekroczyli granicę ukraińską w terminie od 24 lutego 2022 r. i uzyskali w Polsce status ochrony czasowej na podstawie art. 1 ust.1 Ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa

Zasady rekrutacji 2022/2023

Rozmowa kwalifikacyjna z zakresu wiedzy o społeczeństwie i świecie współczesnym, mająca na celu sprawdzenie kompetencji kandydata do studiowania na kierunku zarządzania projektami społecznymi. Rozmowa punktowana w skali 2-5 punktów. Do pozytywnego zaliczenia rozmowy wymagane jest uzyskanie przynajmniej 3 punktów.

Dostępny limit miejsc

3

Dokumenty wymagane przy rekrutacji

  • podanie wydrukowane z IRK
  • kserokopia strony paszportu z potwierdzeniem przekroczenia granicy ukraińskiej od 24 lutego 2022 r.
  • świadectwo uprawniające do ubiegania się o przyjęcie na studia w Polsce *
  • apostille lub legalizacja dla świadectwa zagranicznego wydanego poza granicami Polski *
  • tłumaczenie przysięgłe wszystkich dokumentów sporządzonych w języku innym niż język polski
  • oświadczenia rodziców/opiekunów prawnych (dotyczy kandydatów niepełnoletnich) wzór oświadczenia
    W przypadku złożenia oświadczenia przez jednego z rodziców, należy dołączyć skan aktu zgonu albo dokumentu o pozbawieniu praw rodzicielskich drugiego rodzica. W przypadku opiekunów należy załączyć również skan orzeczenia sądowego potwierdzającego status opiekuna
  • dokument potwierdzający znajomość języka polskiego*

Kandydaci na studia prowadzone w języku polskim zobowiązani są do przedstawienia zaświadczenia potwierdzającego znajomość języka polskiego minimum na poziomie B1. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej komisja rekrutacyjna zweryfikuje wstępnie znajomość języka polskiego na poziomie umożliwiającym podjęcie studiów.

Potwierdzeniem znajomości języka polskiego jest:

  • zaświadczenie o ukończeniu kursu przygotowawczego do podjęcia kształcenia w języku polskim w jednostkach wyznaczonych przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego;
  • certyfikat znajomości języka polskiego wydany przez Państwową Komisję do spraw Poświadczania znajomości Języka Polskiego jako Obcego;
  • zaświadczenie wydane przez Szkołę Języka Polskiego i Kultury dla Cudzoziemców Uniwersytetu Wrocławskiego.

*W przypadku braku możliwości okazania dokumentów oznaczonych * przyjęcie nastąpi na podstawie decyzji warunkowej pod warunkiem dostarczenia brakujących dokumentów w terminie późniejszym, wskazanym w decyzji. Brak dostarczenia dokumentów we wskazanym terminie będzie skutkował utratą statusu studenta.

Termin i miejsce postępowania rekrutacyjnego

w przygotowaniu

Miejsce przyjmowania dokumentów

w przygotowaniu

Opłaty:

  • Wysokość czesnego wskazana jest w zakładce „OPŁATY”.
  • Obowiązuje opłata rekrutacyjna 85 zł za każdy wybrany kierunek studiów. W terminie do 14 października 2022 r. będzie można złożyć wniosek o zwrot opłaty rekrutacyjnej (wzór wniosku) za jeden wybrany kierunek studiów.
  • Osoby przyjęte na studia zobowiązane będą do zapłaty 22 zł za Elektroniczną Legitymację Studencką.